چند سخن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 17
بازدید سال : 1608
بازدید کلی : 206718
چند سخن

***دختر خانمي مي‌گف:با دين، قرآن و احکام بيگانه نبودم،شخصي زنگ زد، مزاحم تلفني بود؛ قطع کردم فردا و فردا ها باز هم زنگ مي‌زد و من بي هيچ کلامي قطع مي کردم تا اين که يک روز به او گفتم: چرا به جاي مزاحمت ازدواج نمي‌کني و او شروع کرد به تشريح وضعيتش که پولي در بساط ندارد، دانشجو است و بيکار و ... خلاصه به او زن نمي‌دهند. مي‌خواستم فقط متقاعدش کنم که راهش اشتباه است وقتي فهميد ديندارم گفت: با دين بيگانه ام، تو با دين آشنايم کن و من از روي دلسوزي در جلسات متعددي برايش سخن گفتم و گفتم ....ناخواسته با همين تله در دام عشقش گير کردم و چه زود از خدا دور شدم و به او نزديک...
نکته:
- حساسيت زدايي تدريجي و گام به گام يکي از سياست‌هاي هوس‌بازان براي شکار خانم‌هاي نجيب است.
 

 

***هنگامیکه امید در کسی بمیرد کینه و انتقام در او زنده می گردد ، هرقدر امید کمتر باشد ، عشق بزرگتر است .

 

***ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست.جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست.

 


*** استقلال و آزادي كشورهاي منطقه در گرو ريشه كن شدن رژيم اسراييل است .

 

***هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری، آرزوی دیگران است؟

 

***عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

 

***.ايمان بنده درست و كامل نيست جز آن موقع كه اطمينانش بآنچه در دست خداست بيشتر باشد، تا آنچه در دست خود اوست . چون آنچه در دست خداست باقى مى باشد و آنچه در دست خود اوست فانى خواهد بود.


 

 

***   خدايا
خواستم بگويم تنهايم اما نگاه خندانت، مرا شرمگين کرد چه کسي بهتر از تو …

 

***  از بهلول پرسيدند : علت سنگيني خواب چيست؟
بهلول پاسخ داد : سبک بودن انديشه، و هر چه انديشه سبکتر باشد، خواب سنگينتر گردد …

  

*** 1- زني از زن ديگر پرسيد: به نظر تو خوشبخت ترين زن دنيا چه کسي بوده است؟ گفت :حوا. پرسيد چرا؟
گفت : براي اين‌که نه مادر شوهر داشته ونه خواهر شوهر و از همه مهم‌تر شوهرش آدم بوده.


2- مردان مي‌گويند: امان از دست اين خانمها!
اگه شام نخواهيم، ميگن: ذليل مرده شام با كي كوفت كردي؟!
اگه زياد بگيم دوستت دارم، ميگن: باز چه نقشه اي تو سرته
اگه لباس‌هاي معمولي بپوشيم، ميگن: تو اصلا سليقه نداري.
اگه تيپ بزنيم بريم سر كار، ميگن: ببينم با كي قرار داري؟
اگه زياد بهشون زنگ بزنيم، ميگن: به من اعتماد نداري.
اگه نگيم دوستت دارم، ميگن: پاي كس ديگه‌اي وسطه.
اگه زنگ نزنيم، ميگن: انگار سرت خيلي شلوغه.
اگه تو خونه زياد بخنديم، ميگن: ديونه شدي.
اگه شام بخواهيم، ميگن: فقط فكر شكمشه.
اگه كم بخنديم، ميگن: بخت النحس.
شما بگين ما چيکار کنيم؟...


***دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن .

 

***باید زیاد مطالعه کنید تا بدانید که هیچ نمی دانید.


***امید ،نصف خوشبختی است.

*** دوستی علی بن ابی طالب گناهان را نابود می کند همانگونه که آتش چوب را.
 

 

***در آیینه قلبم نام الله را حک می کنم تا که همیشه در همه حال و همه جا به یادش باشم و لحظه ای از آن بزرگوار غفلت نکنم.

 

 

***آنکه از دشمن داشتن می ترسد ، هرگز دوست واقعی نخواهد داشت .

 

***آنهایی که در زندگیت نقشی داشته اند را دوست بدار نه آنهایی که برایت نقش بازی کرده اند.
 و عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلتان هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود…
 یک عشق اشتباه، انسان را نابود میکنه پس با چشمان باز عاشق بشویم نه کور کورانه

 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 148
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بزرگترین دیتابیس چت ایرانیان - WildBuzz در تاریخ : 1391/3/27/6 - - گفته است :
با یک تبادل لینک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افزايش بازديد و بالا بردن پيج رنك گوگل و رتبه در الكسا

افزایش پیج رنک گوگل سایت و وبلاگ افزایش پیج رنکینگ گوگل افزایش ترافیک سایت و وبلاگ افزایش رتبه در الکسا بالا بردن پیج رنکینگ بالابردن رنکینگ بالا بردن رتبه در الکسا افزایش فروش افزایش بازدیدکننده تبلیغات بنری بازدید واقعی

با یک تبادل لینک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود